Opis
Jeśli chcesz osiągnąć sukces, będziesz potrzebować odpowiedniego narzędzia do tego celu. Nasz nowy Stereo Hybrid 140 HPC TM 750 jest przeznaczony do trudnych szlaków, z nowym akumulatorem o dużej pojemności 750 Wh zapewniającym lepszy zasięg niż kiedykolwiek. Dlatego z przodu znajdziesz widelec Fox 36 Float w połączeniu z tłumikiem Fox Float X typu piggyback, zapewniającym znakomitą amortyzację i precyzję prowadzenia. Lekki, ale wytrzymały zestaw kołowy Newmen pomoże Ci pozostać w ruchu, a mocne hamulce Magura MT7 utrzymają Twoją prędkość w ryzach. Połączyliśmy też jednostkę napędową CX czwartej generacji firmy Bosch z szerokozakresową przekładnią Sram GX Eagle, która umożliwia zmianę przełożeń jednym ruchem palca. Dołączyliśmy nawet zdalnie opuszczaną sztycę. Ponieważ ostatnie czego chcesz, to stawić się na strzelaninę ze scyzorykiem. Prawda?
Zupełnie nowa rama w Stereo Hybrid 140 HPC 750 ma wielką moc. System Modular Battery pomógł nam stworzyć miejsce na akumulator o dużej pojemności 750 Wh, który zapewnia zasilanie niezbędne podczas długich wypraw. Zintegrowane prowadzenie kabli przekłada się na schludny wygląd, rzadsze serwisowanie i mocniejszą ramę, ponieważ w rurze czołowej nie ma otworów na kable. Akumulator i jednostka napędowa Bosch CX czwartej generacji są oczywiście chronione przed kurzem i wilgocią. Tylna oś Boost 148 i duże łożyska przegubowe przekładają się na świetne prowadzenie. Nasza geometria All Mountain została zaprojektowana specjalnie do współpracy z kinematyką zawieszenia i układem napędowym Bosch, dzięki czemu otrzymujesz stabilny, inspirujący i przyjemny rower.
- RAMA: C:62 Monocoque Advanced Twin Mold Technology, Aluminium 6061 T6 Rear Triangle, Efficient Trail Control, FSP 4-Link, Agile Trail Geometry, Boost 148, UDH™, Full Integrated Battery, Advanced Internal Cable Routing
- WYMIARY: 29: M (18"), L (20"), XL (22")
- WIDELEC: Fox 36 Float GRIP, 3-Position w/Micro Adjust, Tapered, 15x110mm, E-Bike Optimized, 150m
- DAMPER: Fox Float X, 205x60mm, Trunnion Mount, Adjustable LSR w/ 2-Pos. Lever
- WYPOSAŻENIE TŁUMIKA: Top: 54mm Trunnion Mount, Bottom: 22.2x8mm
- UKŁAD NAPĘDOWY: Bosch Drive Unit Performance CX Generation 4 (85Nm) Cruise (250Watt), Smart System
- AKUMULATOR: Bosch PowerTube 750
- WYŚWIETLACZ: Bosch Kiox 300
- ŁADOWARKA: Bosch 4A
- UKŁAD HAMULCOWY: Magura MT7, Hydr. Disc Brake (203/203)
- TYLNA PRZERZUTKA: Sram GX Eagle™, 12-Speed
- MANETKI: Sram GX Eagle™ Trigger, Single Click
- KORBA: ACID E-Crank, 165mm, 34T
- PROWADNICA ŁAŃCUCHA: Reverse Flip-Guide E-Kettenführung, Direct Mount, GEN4
- KASETA: Sram XG-1275 Eagle™, 10-52T
- ŁAŃCUCH: Sram NX Eagle™
- KOŁA: Newmen Performance 30, 28/28 Spokes, 15x110mm/12x148mm, Tubeless Ready
- PRZEDNIA OPONA: Maxxis Assegai, MaxxGrip/EXO+, Tubeless Ready, 2.5 WT
- TYLNA OPONA: Maxxis Minion DHR II, MaxxGrip/DoubleDown, Tubeless Ready, 2.4 WT
- MOSTEK: CUBE Performance Stem E-MTB, 31.8mm
- KIEROWNICA: Newmen Evolution SL 318.25, 800mm
- CHWYTY: ACID Disrupt, Soft Compound
- SZTYCA PODSIODŁOWA: CUBE Dropper Post, Handlebar Lever, Internal Cable Routing, 31.6mm (M: 125mm, L,XL: 150mm)
- ZACISK SZTYCY: CUBE Screwlock Semi Integrated, 34.9mm
- SIODEŁKO: Natural Fit Venec
- ŁOŻYSKA STEROWE: ACROS AZF-1035, ICR (Integrated Cable Routing), BlockLock 120°, Top Zero-Stack 1 1/2" (ZS 56mm), Bottom Zero-Stack 1 1/2" (ZS 56mm)
- WAGA: 24,6 kg
- KOLOR: flashgrey´n´olive
- ART. L.P.536203
Zapytaj o produkt
Koszty dostawy
Odbiór osobisty : | darmowa dostawa |