FAQ

PRZED ZAKUPEM

le kosztuje wysyłka roweru?

Cena wysyłki roweru uzależniona jest od sposobu jego dostarczenia i rodzaju roweru.

Dostępne sposoby wysyłki rowerów:

  • Kurier DPD
    • 99 zł (tylko rowery elektryczne)
  • Kurier DHL
    • 79.90 zł
  • Pocztex 24
    • 29.90 zł
  • Odbiór osobisty jest darmowy.

O metodach płatności dowiesz się w zakładce DOSTAWA I PŁATNOŚCI

Jaki jest maksymalny rozmiar paczki przy wysyłce do Paczkomatu InPost 24/7?

Wybierając opcje odbioru paczki w Paczkomacie InPost 24/7 należy pamiętać, że maksymalne gabaryty przesyłki wynoszą 41x38x64 cm

W jaki sposób wysyłane są zamówienia?

Towar zamówiony w sklepie internetowym wmbikes.pl wysyłany jest do Klienta w wybrany przez niego sposób:

  • Przesyłka kurierska
  • Paczkomaty InPost 24/7
  • Odbiór w Punkcie

Wysyłane paczki oklejane są specjalną, firmową taśmą z napisem wm bikes

Jakie są dostępne formy płatności?

W sklepie internetowym wmbikes.pl dostępne są następujące formy płatności:

  • płatność gotówką przy odbiorze (za pobraniem)
  • płatność przelewem
  • płatność kartą

Ile kosztuje wysyłka produktów?

Koszt wysyłki zamówienia jest uzależniony od sposobu dostawy. Informacje na temat dokładnych cen wysyłki produktów można znaleźć w zakładce DOSTAWA I PŁATNOŚCI

PO ZAKUPIE

Czy mogę zmienić swoje zamówienie lub je anulować?

Dokonanie zmian w zamówieniu możliwe jest do momentu przekazania przesyłki firmie kurierskiej. W celu dokonania zmian należy skontaktować się z nami pod numerem telefonu 780281882 lub za pomocą wiadomości e-mail, pisząc na adres zamowienia@wmbikes.pl

Czy mam prawo do zwrotu towaru?

Klient kupujący towar w sklepie internetowym wmbikes.pl ma prawo do jego zwrotu w czasie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki bez konieczności podania przyczyny. Więcej informacji na temat zwrotu towarów można uzyskać w zakładce ZWROT I WYMIANA

Czy mogę przysłać rower lub części do naprawy?

Sklep internetowy wmbikes.pl nie serwisuje sprzedawanych rowerów / części rowerowych.

Moja płatność on-line nie została przyjęta. Co robić?

Zadzwoń do nas

Jak wygląda procedura wymiany towaru?

Wymiana towaru w sklepie wmbikes.pl polega na wykonaniu standardowego zwrotu produktu. W celu dokonania wymiany zakupionego produktu prosimy o postępowanie według informacji zawartych w zakładce ZWROT I WYMIANA

Jak wygląda procedura reklamacji towaru?

  • Kontakt z nami **
  • Przesyłka - prześlij nam reklamowany produkt
  • Rozpoznanie - Nasi specjaliści sprawdzą Twoje zgłoszenie.
  • Decyzja i kontakt - w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki wydamy decyzję, a następnie poinformujemy Cię o niej mailowo lub telefonicznie.
  • Po więcej informacji wejdź w zakładke REKLAMACJA

INNE

Czym są ciasteczka (z ang.: cookies) i jakie jest ich znaczenie?

Cookies to informacje, które serwis internetowy wysyła do urządzenia końcowego (komputer, tablet, smartfon) podczas odwiedzin internauty. Tego rodzaju pliki pozwalają na przechowanie danych na temat sposobu korzystania z serwisu przez użytkownika i umożliwiają jego lepsze dostosowanie do potrzeb odbiorców.

Czy moje dane są bezpieczne?

Sklep internetowy wmbikes.pl działa w oparciu o najnowocześniejszy sprzęt i oprogramowanie na wzór najlepszych rozwiązań sprawdzonych na świecie. Dokładamy wszelkich starań do odpowiedniego zabezpieczenia danych klientów. Więcej informacji na temat bezpieczeństwa danych można uzyskać w zakładce POLITYKA PRYWATNOŚCI

Czy warto otrzymywać newsletter?

Otrzymując newsletter Klient informowany jest na bieżąco o nowościach pojawiających się w ofercie sklepu internetowego. Nasze newslettery zawierają również przeglądy produktów oraz informacje o bieżących promocjach.