Jak przebiega proces reklamacji produktu?
- Kontakt z nami - zgłoś nam reklamację gwarancyjną wysyłając wiadomość email na adres sklep@wmbikes.pl lub telefonicznie dzwoniąc na 780281882
- Formularz - pobierz i wypełnij formularz reklamacji gwarancyjny LINK
- Odbiór - umówimy kuriera, który odbierze od Ciebie reklamowany towar lub poprosimy o zwrot towaru przez Paczkomaty InPost.
- Ekspertyza - specjalistyczny serwis przeprowadzi badanie towaru.
- Decyzja - wydamy decyzję, o której poinformujemy Cię mailowo, na piśmie lub telefonicznie.
Wynik reklamacji
- Decyzja pozytywna:
- Naprawa - jeśli to możliwe w pierwszej kolejności produkt zostanie naprawiony, a wymagające tego części zostaną wymienione na nowe.
- Wymiana - w przypadku braku możliwości naprawy produktu, wymienimy go na nowy. Przesyłkę bezpłatnie dostarczymy na wskazany adres.
- Zwrot środków - w sytuacji braku możliwości naprawy oraz wymiany produktu na nowy, dokonamy zwrotu środków finansowych. Środki otrzymasz na kartę, z której dokonywana była płatność albo na rachunek bankowy, jeśli płatność dokonywana była przelewem tradycyjnym lub przy odbiorze towaru. Zwrot pieniędzy nastąpi po potwierdzeniu faktury korygującej, która zostanie wysłana na adres e-mail podany w zamówieniu.
- Decyzja negatywna:
Co zrobić, gdy przesyłka jest uszkodzona?
- Dostawa kurierem:
- Przed odebraniem przesyłki - sprawdź, czy karton opakowanie nie jest uszkodzone. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości możesz odmówić przyjęcia przesyłki – w takiej sytuacji pilnie nas poinformuj o tym fakcie.
- Po odebraniu przesyłki - jeśli po rozpakowaniu przesyłki stwierdzisz, że zamówiony towar jest uszkodzony, należy skontaktować się z firmą kurierską i umówić przyjazd kuriera celem spisania protokołu szkody. Spisanie protokołu szkody możliwe jest do 7 dni roboczych od odebrania przesyłki!
- Dostawa do paczkomatu:
- Po wyjęciu przesyłki z paczkomatu - jeśli masz zastrzeżenia co do stanu przesyłki lub jest ona uszkodzona, nie zamykaj skrytki, z której została wyjęta przesyłka i rozpocznij procedurę reklamacyjną - umieść z powrotem przesyłkę w skrytce i postępuj wg komunikatów wyświetlanych na ekranie paczkomatu.
- W przypadku stwierdzenia uszkodzeń towaru niewidocznych w momencie odbioru przesyłki z paczkomatu należy zgłosić ten fakt w placówce InPost oraz spisać protokołu szkody w terminie do 7 dni roboczych od dnia odebrania przesyłki.
W przypadku wszelkich uszkodzeń towaru, prosimy o poinformowanie nas o takiej sytuacji - pamiętaj o bezzwłocznym spisaniu protokołu szkody.
Platforma ODR
Jako Konsument masz prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia swoich praw oraz roszczeń za pomocą specjalnej platformy ODR. Umożliwia ona bezstronne i niezależne rozstrzyganie sporów między Konsumentami a Przedsiębiorcami, które dotyczą zobowiązań powstałych przy zawieraniu umów internetowych. Platforma jest przeznaczona dla Konsumentów oraz Przedsiębiorców mających siedzibę w Unii Europejskiej.
Stosownie do treści art. 14 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r., konsumenci mogą skorzystać z pozasądowej drogi rozstrzygania sporów związanych umową sprzedaży lub świadczenia usług zawartą przy wykorzystaniu sieci Internet.
Skargi można składać pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr