Opis
Moduł dostrajający dla systemu Bosch Smart SYSTEM.
Kompatybilny ze wszystkimi układami napędowymi Bosch wyposażonymi w system Smart i których wsparcie silnika kończy się fabrycznie przy prędkości 25 km/h (15,5 mil/h). Tuning nie obsługuje wyłącznie rowerów wyposażonych w magnes na obręczy. System Smart można najłatwiej rozpoznać po typie wyświetlacza Intuvia 100 lub Kiox 300, pilocie LED lub kontrolerze systemu.
W celu wybrania odpowiedniego strojenia zaleca się skorzystanie z poniższego przewodnika po wyborze.
*) Rowery z magnesem na obręczy nie są obsługiwane
Cechy
- Automatyczna inicjalizacja, natychmiast gotowy do pracy po instalacji – podłącz i jedź.
- Strojenie można włączyć lub wyłączyć za pomocą klawiszy na jednostce sterującej.
- Po włączeniu ograniczenie prędkości można dowolnie ustawić w zakresie 25 – 45 km/h (15,5 – 28 mil/h) za pomocą klawiszy plus/minus. Ostatnia ustawiona wartość zostaje zapisana.
- Strojenie jest zawsze wyłączane po włączeniu roweru.
- Możliwe ustawienie płynniejszego „dławienia” (tryb dynamiczny). W przeciwnym razie bardzo nagłe wyłączenie silnika przy ograniczeniu prędkości obrotowej zostaje w ten sposób znacznie złagodzone.
- Możliwość ustawienia indywidualnego kodu aktywacyjnego.
Uwaga: Po włączeniu strojenia wyświetlana prędkość jest za niska od 21 km/h, a zmierzona odległość jest za krótka. Dlatego też po tuningu stan licznika przebiegu jest zbyt niski.
Urządzenie montuje się w sposób niewidoczny z zewnątrz na silniku. Żadne kable nie muszą być uszkodzone ani modyfikowane, moduł wystarczy podłączyć i jest od razu gotowy do użycia.
Nie jest wymagany komputer ani smartfon. Wszystkich ustawień dokonuje się za pomocą przycisków sterujących na wyświetlaczu roweru.
Dane techniczne
- Wymiary obudowy: 37 mm x 19 mm x 9 mm (1,46” x 0,75” x 0,36”)
- Długość kabla: ok. 140 mm (5,5 cala)
- Waga: 0,017 kg (0,6 uncji)
- Pobór mocy: 0,2 W
- Napięcie zasilania: 12VDC
- Nr rej. WEEE DE35476192
Zakres dostaw
- Moduł tuningowy
- podręcznik
- 2 opaski kablowe
Uwaga Aktualizacje oprogramowania
Generalnie odradzamy aktualizację oprogramowania układu napędowego Bosch po zainstalowaniu modułu tuningowego. Nie można zagwarantować, że moduł tuningowy będzie kompatybilny także z przyszłymi wersjami oprogramowania układu napędowego.
Przegląd aktualnie testowanych wersji oprogramowania można znaleźć tutaj:
https://blog.volspeed.de/bosch-smart-system-overview-software-versions-677/?lang=en
Informacje prawne i dotyczące bezpieczeństwa / odpowiedzialność za produkt
- Po zamontowaniu modułu jazda rowerem elektrycznym po drogach publicznych jest zabroniona. Używanie jest dozwolone wyłącznie na terenie prywatnym lub na wyznaczonych torach testowych i wyścigowych.
- Szkody powstałe w związku z eksploatacją roweru elektrycznego po zamontowaniu nie są już objęte ubezpieczeniem OC.
- Odpowiedzialność, rękojmia i roszczenia gwarancyjne wobec sprzedawcy lub producenta roweru elektrycznego wygasają lub są poważnie ograniczone.
- Rower elektryczny narażony jest na większe obciążenia mechaniczne w wyniku pracy przy wyższych prędkościach. Powoduje to dodatkowe zagrożenia bezpieczeństwa.
- Instalację i obsługę modułu robisz na własne ryzyko. Producent nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w związku z instalacją i eksploatacją urządzenia.
- Przed instalacją urządzenia prosimy o zapoznanie się z możliwymi dalszymi konsekwencjami technicznymi i prawnymi.
Cechy
Wybierz wersję: |
|
Producent: |
Zapytaj o produkt
Koszty dostawy
Kurier DPD : | od 19,99 zł |
Paczkomaty dostawa : | od 0,00 zł |
Odbiór osobisty : | od 0,00 zł |